Tiedote tehtaanmyymälän asiakkaille!

Tehtaanmyymälämme palvelee teitä loppuviikon ajan (8-9.10.2020) poikkeusjärjestelyin!

Lemmikit tarvitsevat tilanteesta riippumatta ruokaa, joten voit tilata tarvitsemasi tuotteet ETUKÄTEEN tilaus@tessu.fi ja 044-2392260) ja käydä NOUTAMASSA myymälän ETUOVELTA.

Hyvä asiakas! Pohjois-Karjalan alueen nopeasti kiihtyvän koronatilanteen vuoksi haluamme nyt minimoida kaikkien riskin viruksen leviämisen suhteen. Tämän vuoksi tehtaamme ja myymälän sisäpuoli on varotoimena suljettu tämän viikon loppuun asti ylimääräiseltä liikenteeltä. Tiedotamme jatkosta viikon loppupuolella.

Vaan eipä huolta! Tehtaan tuotanto pyörii ihan normaalisti, ja Tessun tuotteita saat myymälästämme poikkeusjärjestelyin: Tilaa tarvitsemasi tuotteet sähköpostilla tilaus@tessu.fi (täältä voit myös tarvittaessa pyytää tehtaanmyymälän hinnaston!) tai puhelimitse 0442392260. Voit hakea valmiiksi pakatun tilauksesi tehtaanmyymälän ovelta, ulko-ovella on ovikello, jota soittamalla tulemme palvelemaan. Tuotteet myös maksetaan ovella, jolloin minimoidaan asiakaskontaktit. Suosithan korttimaksamista ja varaudut kantamaan ostokset itse auton kyytiin.

Pysytään kaikki terveinä,

Tessun väki

Tessujen seikkailut nyt myös videoina, katso täältä!

Tiedustele palveluitamme

Lemmikkiruuat Tessu Oy

Lemmikkiruuat Tessu Oy valmistaa rehtiä ja rehellistä ravintoa lähellä tuotetuista raaka-aineista kissoille ja koirille - perheen karvaisille, mutta sitäkin rakkaammille kavereille.

Tuotteisiimme kuuluu lemmikkien raakapakasteet ja makupalat, joiden valmistukseen olemme käytäneet kotimaista, 100-prosenttista naudan, sian, broilerin tai kalkkunan lihaa tai kalaa. Olemme halunneet valmistaa tuotteemme aidoista, lähellä tuotetuista raaka-aineista, ensisijaisesti lemmikkisi hyvinvointia ajatellen.

Raakapakasteet- ja lemmikin makupalat löydät verkkokaupastamme koiranruokinta.com